Katica csoport
A bölcsődei korosztály számára a környezeti nevelés közvetlenül az őket körülvevő élettérből szerzett tapasztalatokat biztosítja a gyermekek számára, életkoruknak megfelelően.
Ezeket a tapasztalatokat a gondozás és a játék, a felnőttel és a társakkal való együttes tevékenység és a kommunikáció útján, mint lehetséges színterek, tudják elsajátítani.
A tanulás formái az utánzás, a spontán játékos tapasztalatszerzés, a kisgyermeknevelő-gyermek interakcióból származó ismeretszerzés és szokáskialakítás (pld. babafürdetés, viráglocsolás, őszi falevelek gereblyézése, karácsonyi süteményszaggatás, gyümölcssaláta készítése, stb. ).
Ezeket a tapasztalatokat a gondozás és a játék, a felnőttel és a társakkal való együttes tevékenység és a kommunikáció útján, mint lehetséges színterek, tudják elsajátítani.
A tanulás formái az utánzás, a spontán játékos tapasztalatszerzés, a kisgyermeknevelő-gyermek interakcióból származó ismeretszerzés és szokáskialakítás (pld. babafürdetés, viráglocsolás, őszi falevelek gereblyézése, karácsonyi süteményszaggatás, gyümölcssaláta készítése, stb. ).